Toshiba is continu op zoek naar mogelijkheden om de prestaties van onze printers te verbeteren, zodat onze klanten hun informatieprocessen kunnen optimaliseren. Het resultaat van deze inspanningen is een compleet nieuwe productlijn A3-multifunctionals, de e-BRIDGE Next lijn. Ervaar meer functionaliteiten en meer gebruiksgemak, omdat het beter kan. De systemen zijn slim met elkaar verbonden en u kunt de meest complexe taken eenvoudig uitvoeren. Daarbij behoudt u alle controle en kunt u vertrouwen op de betrouwbaarheid van de Toshiba systemen.
Flexibel bedieningspaneel
Iedere organisatie heeft eigen wensen wat betreft informatiestromen en gebruiksgemak. Onze e-BRIDGE Next multifunctionele printers kunt u daarom aanpassen aan uw wensen en behoeften. Het bedieningspaneel, dat veel weg heeft van een tablet, is zeer gebruiksvriendelijk. Als u een smartphone of tablet kunt bedienen, dan kunt u de e-BRIDGE Next systemen ook bedienen. De achtergrond en de iconen van het bedieningspaneel kunt u aanpassen naar uw wensen. U beslist voor elke functionaliteit wat de meest efficiënte manier van presenteren is voor uw medewerkers.
Mobiel en in de Cloud
We willen tegenwoordig dat onze informatie net zo flexibel en mobiel is als wij. Documenten moeten altijd en overal beschikbaar zijn op ieder device. De Toshiba e-BRIDGE Next systemen helpen u dit te realiseren. Ze zijn voorzien van alle moderne functionaliteiten, zoals het mobiel printen met een beveiligde en onafhankelijke Wi-Fi verbinding. Voor flexibel printen is er een follow-me oplossing op de Toshiba systemen zelf, waardoor het beheer zeer eenvoudig is. Gebruikers kunnen eenvoudig, overal in het kantoorpand printen. Net waar het op dat moment uitkomt. Aanvullend bieden we een scanoplossing, waarmee u eenvoudig direct naar de Office 365 omgeving scant. Snel en betrouwbaar, beschikbaar voor meerdere bestandsformaten.
Ontzorging door proactief MFP-beheer
Toshiba’s slimme servicedienst neemt het beheer van uw multifunctionele systemen volledig uit handen. Tellerstanden, tonermeldingen en servicemeldingen worden automatisch van het systeem naar Toshiba verstuurd. Daarnaast kan Toshiba in de service cloud taken inplannen die de multifunctional zonder tussenkomst van de servicedienst uitvoert. Hiermee kunnen buiten kantoortijden wijzigingen, zoals systeeminstellingen of firmware updates worden uitgevoerd in uw systeempark, zonder dat uw gebruikers hier hinder van ondervinden. Wilt u meer weten over hoe onze oplossingen voor printwerk, documentbeheer en informatieverwerking binnen uw kantooromgeving geïmplementeerd kunnen worden? Wij helpen u graag verder. Neem direct contact met ons op via telefoonnummer 0513-682266 of vul onderstaand contactformulier in, wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
274
Winkelmandje
Offertelijst
Wis filters
Filter
&nspb;
Annuleren
Bevestigen
Fijn dat je er bent!
Wij maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies voor het bijhouden van statistieken (de cookies van Google Analytics zijn volledig geanonimiseerd), om voorkeuren op te slaan, maar ook voor marketingdoeleinden. Door op 'Accepteren' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies.